söndag, oktober 26, 2008

Jag dör vad kallt det är.
Helgen har vart perfekt egentligen. En händelserik helg, det gillar vi. I fredags gick jag på teater med mamma, moster och hennes kompis efter jobb. Jösses flickor. Den var lång och jag minns egentligen inte så mkt av själva pjäsen, jag tror inte det är så bra. Efteråt tog jag bussen till möllan där jag träffade Betty, Anna och Max. Vi skulle vidare, hade ganska höga förväntningar faktiskt... dumt nog. Jaja, det var trevligt att träffa lite folk iaf. Jag gick hela vägen till Gustav och fyyy vad kallt det var. Jag har verkligen inte vant mig vid kylan och det känns skönt att inte behöva göra det heller.
Igår jobbade jag och sen drog jag snabbt som sören till familjen Olin. Vilken kväll! Oehört trevliga timmar vill jag lova. Det är skönt att känna sig välkommen, jag älskar den familjen alltså. Frammåt småtimmarna tog jag sista bussen hem.
Nu har jag precis pratat med Johanna om vad vi ska ha med oss och inte, hon har redan börjat packa, galet. Tänk att det verkligen händer nu. Jag har en väska som ska fyllas med mitt 6-månadersliv. Jag gillar det! Och ikväll har mamma bakat en äpplepaj som ser ut att vara från himmlen och så har hon gjort en linssoppa till mig för att hon är världens bästa mamma, och det är vad världens bästa mammor gör. Tack, jag kommer sakna er så.

Fan, jag kan inte komma på vad min reseblogg ska heta... förslag?

Inga kommentarer: