söndag, maj 11, 2008

Jag älskar solen.
Det är först nu jag börjar inse hur idiotisk det egentligen är att bo i Sverige. Kolla på folket, en vecka med sol och fint väder och alla blir underbara. Underbart! Men vad hemskt att bara kunna vara underbar ca 3 månader om året. Jag längtar till allt som komme ri min väg. Och ser fram emot det, så kom igen, hit me då!

Bilderna är från i torsdags. Det var match på stadion och Märta ville så gärna uppleva känslan sa hon, så jag följde gladeligen med. Det blev bara vi två, och Luke, men som Märta sa "vi börjar vi rätt bra på det nu". Och det stämmer. Har spenderat fyra dagar i sträck med henne nu, underbart. Kallbadhuset, glass, galna cykelturer, Lasse och mer. Fyfan vad skönt det ska bli att ha en hel sommar med henne, underbart.

Inga kommentarer: