lördag, januari 26, 2008

Tre konstateranden:
  • Filip och Fredrik äger i På spåret
  • Handboll är sjukt ball, heja Sverige
  • Jag älskar tävlingar

Måste bara ta upp tredje punkten. Det var nämligen så att vi i torsdags efter personalkonferensen blev introducerade för den så kallade "stegtävlingen" som kommer att pågå under hela februarimånad för Parkskolans personal. Man ska gå så många steg som möjligt på en månad. JAG ÄR SJUKT TAGGAD! Jag måste bara vinna. Ska göra en liten undersökning i veckan om hur många som tänker satsa. Så jag vet vilka mina motståndare är. Jag ska fan göra nåt vaaarje dag. Jag ska vinna detta! Så, detta är mitt nya projekt. Detta, och att jag ska bli kompis med min pappa igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe minns nån sommarens tävling eller... ska vi gå en runda på 14000 steg en eftermiddag kanske ;) säg till så henkar jag en stund. /rick