lördag, januari 26, 2008

Åh, jag känner på mig att jag borde skriva nåt idag. Men jag vet inte om jag känner för det...
Denna veckan har vart rätt jobbig. Inte jobbig så jag mår dåligt eller så, men det har vart rätt mkt å göra, rätt mkt som hänt på jobb och ännu mer posten än vad man behöver (ska jobba mån-tis också... sucken!). Fast veckan slutar bra med helg. Igår efter jobb gick jag i stan i fyra h i väntan på Frida som jag skulle möta för en fika. Jag passade iaf på att fördriva tiden med att shoppa! :D Fick till några sjuka fynd. Ett par jeans, en blus, ett linne och en kavaj för 700kr! Det var jag helnöjd med.
Sen träffade jag Frida i stormen, vi sågs på Simrishamnsgatan som är mitt nya favvofik. Där satt vi ett tag och fick "förförande blickar" av två äckliga chilenare. Hatar att utländska män alltid ska vara så äckligt uppenbart flörtande. Jag vill bara spotta dem i huvudet och knäa dem i skrevet. (!) Det var hur som helst en mkt trevlig stund med Fritte, jag åt morotskaka och hon tog en "avacadomacka", jag mobbade henne för att hon sa avacado.
Sen cyklade jag hem i värsta stormen för att äta middag med fam. Rydberg. Det var en mysig kväll och det känns sjukt skönt att Rasmus är hemma nu. Nu är jag åtminstone hel i en dag till.

Inga kommentarer: