torsdag, januari 17, 2008

Idag åkte Malin till Parie, Marie är, som alltid, i Sthlm och Sofia är i Mehicho. Jag och Märta får hålla ställningarna här hemma. Det kommer vi sannerligen göra, men jag kan inte påstå att jag inte är avundsjuk. Det hade vart skönt att komma bort. Eller inte bort egentligen, jag är nöjd med det jag har här. Men lite omväxling är aldrig fel ju.
Min kompis från Bjärred, barndomsvän som jag känt sen jag var liten och hon lärde mig suga på nappen i Frankrike, var i Västindien över jul/nyår med familjen. Då hade hon tydligen fixat jobb till henne och mig på ett kryssningsfartyg när vi ville. Föreställ dig det en gång och försök sedan förtränga det... Ahh, what to do, what to do?

Fast for now hade jag mer än JÄTTEGÄRNA nöjt mig med en minivistelse i horsewood. Pls?

1 kommentar:

Märta sa...

Mmmhmm! horsewood snälla, thomas!