torsdag, januari 17, 2008


Åh, jag har haft som motto (tvångstanke) att inte äta/dricka nåt alls (framförallt onyttigt) denna veckan. Framförallt att inte äta nåt mer än måltider/mat. Detta mest för att få bort mitt förskräckliga sötbehov som jag verkligen inte gillar. Det har gått jättebra, fram till idag. Vi hade arbetslagsträff och det bjöds på kakor, jag blev jättesugen, men höll mig, det var inte värt det sa jag högt till mig själv. Stolt gick jag därifrån med ca 2 banener, en clementin, lite annanas, ett äpple och två päron i magen. Tror ni inte att min syster, aka. mästerkocken i rocken, står och gör brownies (med mintmarabou!!!)? Jag dog. Detta skulle bli mitt fall. Inget AA-möte/metod i hela världen skulle få mig att motstå hennes brownies. Fan.
Tur att jag är lite snygg iaf. ;)

Inga kommentarer: