måndag, maj 28, 2007

Idag cyklade jag till Kockums och simmade 2000m. Jag slutade när barnsimmet började. Det dumma var att när jag skulle hoppa upp ur bassängen (kan ni inte se framför er en strandad val?) så gled min överdel ner. Inte så farligt tänker ni, kl tre är det väl inte så mycket folk och simmar. Förutom några pansisar och barngruppen var det ju inte det. Men grejen var att barngruppen stod ungefär mitt framför mig, så jag drog snabbt in tudan igen och tog min handuk och gick. Nu kommer då poängen. När jag står där och schamponerar mig som bäst så skuttar först en liten kille in, sen en till, sen ytterligare en. Till slut är hela jävkla barngruppen där och kollar när jag duschar, spritt språngande naken! (De gick naturligtvis inte dit bara för att kolla på mig, de skulle ju också duscha!)
Jag vände mig diskret mot väggen och väntade tills de alla hade skuttat iväg igen...
Ja, så kan det gå när inte haspen är på!

Inga kommentarer: