lördag, december 09, 2006

Two different worlds - totally different

Gårdagen var svinball men jag är lite trött fortfarande. Har till och med vart i kyrkan idag, det var trevligt. Fast jag tror jag syndade när jag trampade på psalmböckerna. Mali trodde också att jag hade syndat lite, men hon skrattade ändå. Jag gillar Rune och Lyrans manskör - vilket tryck! :D
Ikväll blir det chillidill, singalong, pringles och kanske lite stickning (men bara kanske). Imorgon är det kröning och jag börjar få second thoughts...

Jag tycker om Tingsek, inte nog med att han är jävligt skön, han är sjukt snygg också. Jag ska sätta upp honom på mitt rum (istället fö Adam...). På tal om snygga killar så tror jag att jag gav mitt nr till nån snygg-johan igår. :) Han ville bada bubbelpool på efterfesten, men jag hoppade den, haha.

Jag har ändå ett rätt nice liv. Tack! :*

3 kommentarer:

Anonym sa...

asså låt mig använda min ENDA kontakt i hela världen. i need it

Pontus sa...

Var det inte du som var rätt att tröttna på Tingsek:D han är cool. Ullabrittlulabim vi behöver en fest tillsammans känner jag:D Btw du är cool:D!

Pontus sa...

oj fan rädd ska det vara istället fär rätt!