söndag, december 10, 2006

honom vill jag ha - http://photos1.blogger.com/x/blogger/6684/2250/1600/423707/R0010541.jpg
sån vill jag va - http://photos1.blogger.com/x/blogger/6684/2250/1600/964069/R0010352.jpg

Åh. Jag vill ha nya kläder... jag ska nog snart leta lite. Så skoj. :D
Men när jag har stickat klart min tröja (typ aldrig) och köpt nya knappar till min kappa så har jag två nya plagg. :D Måste bara fixa skor också, jag kan verkligen inte ha mina stävlar mer, jag får så fruktansvärt ont i mina stora tår. Men som tur är vet jag precis vilka jag vill ha, så det är nice. Oh, jag hittade mormors gamla pälsmössa i garderoben - överfet, jag ska lätt ha den på mig nån dag när det är riktigt kallt.

Jag skulle bara vilja rätta några saker:
gårdagen blev varken singalong, chillidill eller stickning. Men det blev pringles och Haryy at Ivanas med Ivana och Amira, det var nice.
Och nr 2, Pontus: Jag tar tillbaka vad jag sa om Tingsek, jag tröttnar inte längre. ^^

OH, har ni sett lampträden vid centralen? HELT SJUUUKT FINA! :D
Jag blir så glad att Malmö stad lägger ner så mkt pengar på att göra stan fin till jul, det behövs.

Inga kommentarer: