måndag, september 04, 2006

Då blir jag Shakira förklädd till svennepolsk!


(Lägg märke till mina bruna fötter. Och ignorera att min booty är så bootylicious! ^^)

Jag hittade precis en gammal lista från min oldschoolblogg. Tänkte bara reflektera lite över den en stund:

"Mer tillfälliga planer/saker-vill-göra/ha/köpa/få/bli/vara är:
1. Göra klart geografiarbetet (men det känns inte så farligt, just nu...)
2. Få till den där intervjun med Patrick Witt (suck)
3. KÖPA NYA KLÄDER/SKOR/SMYCKEN!
5. Försöka mig på att mecka med en hemsida till pappa (kan bli ball)
6. Tjäna pengar, tack?
7. Köpa nya skor, igen. Helst röda skinnskor, typ loafers, tack?
8. Skaffa mig bättre självförtroende, tro det eller ej!
9. Bli på bättre humör...
10. Bli nån
11. Få bra betyg
12. Inte tänka så mycket på att anstränga mig i skolan
13. Anstränga mig mer i skolan
14. Gå på konsert (fast fan, cash?)
15. Festa smart
16. Festa vilt! (Stina? :D)"

1. Det fick jag mvg på ^^
2. Check!
3. Det har jag med gjort, men det är en ständig punkt i mitt liv.
5. Riiiight?
6. Det blev i alla fall lite i sommar.
7. Har precis köpt två par skor. Ett par röda till och med. Men det blev en skorik sommar. 5 par skor! :D
8. Mjae, det vet jag inte riktigt. Men lite bättre än det nog.
9. Hell yeah!
10. Still working on that one.
11. Betygen var helt okej.
12. Still work to do there...
13. A LOT to do there...
14. Ganska torrt på den fronten ändå. Fast malmofestivalen gav en hel del bra konserter.
15. Palla festa smart? Vad var det för formsvacka? :P
16. Säger bara ett ord: S P A N I E N ! :D

Listening to (förutom din gata ^^) :
Petter feat. Timbuktu - Tidens tempo
Old Dirty Bastard feat. Rimester - Build me up (nice coverocqwzckh
)

Inga kommentarer: