torsdag, september 18, 2008

Idag drömde jag en bra dröm, det var otroligt skönt att vakna på bra humör.

Alltså jag måste berätta. Jobbade natt igår ja, gick förvånandsvärt bra utan Maria, somnade inte en enda gång. I alla fall, skulle berätta om en högst roande sak. Tror att jag har blivit lite småförtjust i en som jobbar där. Ja, jag vet, "på posten?!" tänker ni? Men det är ju inget seriöst. Det känns ungefär lite sådär som när man gillade nån lärare i skolan lite mer eller var lite hopplöst förtjust i en snygg lärarkandidat i nian. Han är egentligen inte så snygg och alldeles för gammal, men han är så jäkla rolig, och så har han de finaste ögonen. Helt galet! Jag sitter och småfnissar i facket bredvid, känner mig som 16, och jag gillar det.

För övrigt tänker jag mycket på mina resor, de är i plural nu, och det, det minar vänner, det gillar jag.

Inga kommentarer: