söndag, maj 18, 2008

Även om det bara var en kort stund, och även om bara en bråkdel av själva styrkan var där igår så var det så sjukt bra. Låter jättenördigt, men det var preciiis vad jag behövde. Jag tvivlade aldrig, tvivlar aldrig på kollo, men det var ändå någon konstigt känsla där innan. En känsla som nu är totalt bortblåst, så långt borta att det är skrämmande. Jag kan inte ens tänka på kollo och Åsa nu för tiden för då får jag magknip och vill bara dit nununu! Allt kommer bli så sjukt bra. Jag bryr mig verkligen om sånt där snack att man inte ska ha för höga förhoppningar och sånt, det kommer bli sjuuuukt bra! Jag längtar så fruktansvärt mkt. SOMMAR 08! KOLLO 08! Kärleksschemat 08! Negerbullar, disco, vattenkrig, Ärtan, Slutan, Blocket, fotboll, sena kvällar, vår nya kock, musik, städet, kontoret, duschen på kontoret, vaktisarna, badet, nattabad, morgondopp, stegmätare, spökrundor, sola, bada och Allt, Allt! Kom nu!

Fast det är inte så långt kvar. Kollade i min kaldender och det händer något roligt varenda vecka/helg fram till kollo. Sånt är så himla bra. Leenden från topp till tå!

Inga kommentarer: