tisdag, maj 06, 2008

Jag är stolt över mig själv.
Idag skrev jag in mig på körskola. Har redan bokat in 3 lektioner och skrivit upp mig på teorikursen. Nästan lite chockad över hur enkelt det går. Jag kanske rent utav får körkort nån gång? Vem vet?
Igår sprang jag Vårruset (för övrigt årets största särskrivning) och jag ägde! Jag har inte riktigt insett det förrut men fysiska åstadkommanden är en sån sjukt tillfredställelse. Jag visste inte ens om jag skulle klara springa allt i ett, eller om jag skulle klara springa alls, men fyfan vad jag ägde! Jag sprang alla de 5 kilometrarna och på en tid som kommer få er att häpna; 33min! Kom fyra på Parkskolan, lysande! Det är så peppande att vara så mkt bättre än alla andra joggare/lunkare/tanter. ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte också att du var superduktig!

Från ettan på Parkskolan ;)