måndag, januari 21, 2008

Tänk så sjukt bra vi har det ändå. Om du någonsin glömmer, så försök minnas allt bra. Då ska jag försöka minnas den här tiden. Just nu har jag det svinbra. Allt är skitbra och jag kan egentligen göra vad jag vill. Det enda jag skulle behöva mer av är sovmornar, det skulle vart skönt.
Och sen vill jag ha nya serier och lite ny musik, jag tröttnar så fort. Någon som har några tips så släng hit dem bara. Annars, peace out!

Ps. Spela på lotter eller hästar eller vad som helst om du känner mig, det verkar som folk i min omgivning vinner som galningar just nu. Saras mamma och pappa vann nästan en halv miljon i fredags, det var fett! Ds.

1 kommentar:

Macks sa...

Serier:
- 30 Rock
- Californication
- Dexter
- Entourage
- Family Guy
- Flight of the Conchords
- My name is Earl
- Scrubs (!)
- The A-team


Du har säkert redan sett Heroes, House, Prison Break och The OC. Mad Men ska också vara bra, men jag har inte hunnit se den än.

Musik:
- The Cool Kids (#)
- Chris Brown (#)
- The Field (#)
- Hot Chip (#)
- Lykke Li (#)
- Minilogue (# : årets dans, P3 Guld)
- My!Gay!Husband! (#)