onsdag, augusti 08, 2007



Nu har jag vart "ledig" i två dagar. De spenderade jag på stranden, Ivanas balkong, stranden och i sängen med Harry. Idag jobbade jag och tjänade typ 300 spänn... inte så mkt men precis som Ivana sa så är det en tur/retur till Göteborg. Förutom att jag längtar sjukt mkt till det och hoppas som in i norden att det ska bli fint väder i helgen så längtar jag så sjukt mkt efter menige Rydberg. Det är en obeskrivlig känsla av tomhet nu när man inte längre bara kan ringa och säga "jag är hos dig om två minuter, öppnar du då?". Jag hatar det. Även om jag vet att det är så det är. Hur som helst så ska det iaf bli extremt skönt när han kommer hem imorgon.
Och för alla er som oroar er, don't - ibland vet man bara att det är rätt. Nu är det rätt. ^^

Nu borde jag hoppa in i duschen för jag ska bege mig nånstans med min orientaliske vän. Förhoppningsvis innehåller kvällen lite alkoholhaltiga drycker, det hade vart rätt skönt.

Inga kommentarer: