onsdag, maj 09, 2007

I can die when I'm done
Idag har varit en jättebra dag faktiskt. Jag tror inte jag har lett så mycket som jag har gjort idag faktiskt, och ändå har det inte hänt så särskilt speciella saker. Men jag är ändå glad som en lärka och börjar nästan få träningsverk i mina smilgropar.
Imorse stack jag till staden rätt tidigt för att kolla en del grejer. Kilade vidare upp mot triangelns trevliga kvarter och gick inom uff där jag naturligtvis (eftersom min ekonomi är lysande nu till studenten) hittade både en väska och ett par urtjusiga skor. Hur som helst så köpte jag båda två, det kunde inte hjälpas. Och sen har kommit på en jättebra födelsedagspresent, hämtat min systers skiiiitfina balklänning (nervös min...), tränat på engelskredovisningen till imorgon och dessutom bäddat min farfars säng för 100kr. Det sista var sjukt nice. 100kr på 10 minuter, rätt soft med tanke på att jag fick lite second thoughts about väskan där, men nu gick det ju jämnt upp.

Nu ska jag sätta in ett band i videon och spela in Grey's sen ska jag kila ner till den andra piggvaren-huset och kela lite. Det behöver jag.
Föresten ser den kommande månaden sjuuuukt bra ut. Jag skiter från och med idag i skolan (okej, jag gör ju arbetena och allt, men jag låter det inte påverka mig). Nu är jag nog oövervinnerlig! :D

Ps. Jag älskar mina vänner. Ebba, Ivana, Stina, Alex, Jesper, Lisa, Sara... ja alla som är bjuda på min student + en del andra. Ni gör mig så trygg! Tack. Ds.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, det är helt sjukt. DYYRT! planer för helgen? äsch, skriver till dig på face istället.