tisdag, maj 22, 2007

Go back to bed.
Gårdagen var sjuk egentligen. Efter att jag hoppat av glädje över kollo så åkte jag och Rasmus till svt och såg på Robins. Det var nice, nu har jag sett Filippa Bark live!
Vaknade 04.47 imorse av att min mobil ringde. Det var ett jäkla dolt nr och sen kunde jag inte somna om. Så jag gick ner och åt, läste tidningen och började plugga på religionsprovet. Palla sitta och plugga klockan sex på morgonen. Speciellt när jag hade satt klockan på nio eftersom jag inte börjar förrän halv tolv... Lite surt kanske, men förhoppningsvis lär jag mig religionen så att jag slipper plugga i eftermiddag.

Måste bara kommentera det oundvikliga - igår var det sommar! Jag var så lycklig (och klibbig) hela dagen. Till och med på kvällen när Rasmus och jag skulle gå hem så var det ljummet och termometern vid triangeln visade 20grader kl 22.11. Då är det fan sommar. Ååh, jag blir så glad.

1 kommentar:

Anonym sa...

sorry om jag kastade ut dig sen. var tvungen att faktiskt jobba! ha! träffas snart maybii?