tisdag, maj 01, 2007

Give me the world today
Jag har precis suttit och skrivit en jädra massa inbjudningskort till studenten och snart är det fan dags. Woho! Det känns som att det är imorgon, samtidigt som det borde vara typ 2 månader kvar.

Jag har egentligen inget jobb i sommar. Vafan... vad ska det bli av mig?

____________________

Varför är det så att när jag inte har nåt att göra så har jag verkligen iiinget å göra. Men när jag väl kommer på nåt att göra så ska jag göra något annat då.

Denna veckan känns ganska skum, och väldigt fullspäckad.
Nu ska jag gå och göra lite milkshake och titta på ugly betty. Ciao!

Ps. En av Rasmus kompisar frågade hur länge vi vart tillsammans, och lade till kommentaren "ni har säkert vart tillsammans i fyra år!" 19 januari - det blir väl ungefär lite mer än tre månader... men ändå. ^^ :* Ds.

Inga kommentarer: