tisdag, maj 08, 2007

En dag som en annan dag
Fan. Sömmerskan var sur på mig för att jag inte ringde henne igår och nu kunde vi inte prova min klänning idag, det fick bli torsdag istället. Skit också. Men rasmus har fixat sin smoking nu iaf och han kommer bli sjukt stilig. ^^
Idag ska jag skriva lite på mitt filosofiarbete och sen läsa lite bok för att sen skriva lite till på arbetet. Jag hatar arbete. Hela jäkla trean på gymnasiet består utav dessa arbeten. Och igår lämnade jag in ett av de sämsta arbeten jag någonsin gjort i psykologi. Jag kom fram till absolut ingenting. Men jag intalar mig själv att min lärare ändå ska kunna bortse från ett enda svagt vg... vi får väl se.

Nu kom visst solen! :D


Ps. Jag hatar min jobbiga, äckliga, skrikiga lillasyster som har fiskar som stinker bebisbajs på sitt rum! Ds.

Inga kommentarer: