söndag, maj 06, 2007

Bingo
Jag köpte aldrig nån klänning igår, den kändes inte rätt. Men jag jobbade ett tag och det betyder klirr i kassan! :D Det blev ingen utgång igår trots allt, ebba ringde och var lite besviken över sin planering, hah. Och då kom jag på att jag förmodligen också har en crappy planering, vilket resulterade i att jag satt hemma, gick och lade mig elva och gick upp åtta imorse för att börja skriva på "Körsbärsträdgården" så att jag sedan kan hinna med lite solande på Sibbarp innan Josse kanske ringer och säger att jag ska jobba idag igen (mer klirr!). Vi får väl se. Jag har dessutom ett psykologiarbete som ska bli klart idag med, woho. Märker ni min tidsoptimism?
__________

En rolig liten konversation min pappa och rasmus hade sent en kväll när han kom hem lagom full när jag var sjuk.
p: kommer du nu?
r: mm
p: men då blir du ju sjuk!
r: det är det värt

hihi, älskar när min pojkvän är gay :D

Inga kommentarer: