onsdag, februari 28, 2007

Oh, ge mig en halvsliten 80-talströja, tack mamma! http://photos1.blogger.com/x/blogger/6684/2250/1600/521593/R0018248.jpg
Med guldkortet i handen skulle den sitta perfekt. ^^ Just nu, alldeles just nu, känns livet lite sådär konstigt. Mitt huvud känns dunkande och tillvaron känns aningen påfrestande. Jag har förmodligen pluggat mer idag än jag gjort under hela mitt tredje år på gymnasiet. Och det är egentligen bara för att jag kan det, i vanliga fall brukar jag inte alls plugga såhär effektivt, även om jag i vanliga fall inte brukar ha frågorna till proven.
Pernilla kallade precis på mamma och skulle visa ett inslag på nyheterna om Limhamn. Jag ryser bara jag tänker på det. En till hundägare som blivit knivstucken. Vad är det för jävla psykopat som våldgästar våra annars så trygga gator? Jag är livrädd för att nån jag känner ska bli stucken, typ Rasmus mamma om hon är ute med hunden. Fy, jag mår illa när jag tänker på det. Personen i fråga måste ju uppenbarligen vara allvarligt mentalt rubbad. Om det nu ens är en och samma man. Uh, livet.
Nu ska jag plugga ännu mer, måste skriva 100 glosor, wie spass. Morgondagens höjdpunkt är dock Emelis och Sabinas modevisning, den ser vi fram emot. Och Bertils film, skönt å slippa en massa skrivande på engelsklektionerna.


Ville bara tillägga att jag älskar min pojkvän, okej? ^^

Inga kommentarer: