fredag, februari 02, 2007

Åh, jag måste bara tillägna detta inlägget kapitalismen, eller mer materialismen. Jag tänker inte ljuga I AM a meterial girl, och det älskar jag. Men jag hatar när jag inte har pengar nog att vara det. Jag köpte en jättefin klänning i onsdags, men tror ni inte att jag typ hittade världens snyggaste klänning idag på weekday? En paljettklänning som praktiskt taget var gjord för mig. Den kunde inte suttit snyggare på mig och jag har nog aldrig sett snyggare ut (...). Men du tror väl inte för en sekund att den hänger hemma hos mig nu? Nejnej, det har inte en fattig liten flicka som lever på sina 1050:-/mån råd med... Jag blir så lack. Dessutom så hittade jag ju ett par skor där också, som, även om jag inte behöver just såna skor just nu, är sjukt irriterande. Dels för att de var himla snygga, dels för att de var väääldigt bekväma men främst för att de egentligen inte var så dyra (400:-). Jag har aldrig känt mig såhär fattig. Fitta fat...

Men egentligen så gör det inget, jag har annat som är mkt finare än alla paljettklänningar i världen. But still... den var ju så fin... Y

Inga kommentarer: