onsdag, februari 07, 2007

En hyllning till fashion
Idag på teatern så ringde Miss Body mig och tipsade om en jeanstunika på h&m (btw, iluvyou) och efter att jag suttit med Kevan och Axel på Bryggeriet i 1½ timme så tog jag bussen raka vägen dit och provade den. Självklart var den helt perfekt för mig. Helt freaking underbar. 298kr - det är inte mkt. Men jo! Jag blir så himla störd på det här med kläder och grejer! Jag vill ju ha så himla mkt! 1050 svenska riksdaler - hur långt kommer man på den egentligen? Tre lagom snygga klänningar på h&m, om man är lite busig så kanske två ännu snyggare nån annanstans. Men det är fan allt. Jag vill ju ha meeer. Jäkla piss. Dessutom var jag bara tvungen att gå in om Weekday och kolla om paljettklänningen var kvar (of course var den det), men jag var inte lika sugen längre. Nu blev jag mer sugen på alla sjukt snygga skor de har där. Holy macarony liksom. Hade jag haft en sexa i skor så hade jag köpt skor där varannan dag. Alltså kläder, skor och väskor - geee mig! Okejdå, jag kör väl på samma som förra gången:
"Jag har redan nåt som är mkt finare än alla kläder och skor i hela världen"... Y

Men jag lade undan jeanstunikan ändå, ska köpa den imorgon, den var ju så fin... ^^

Inga kommentarer: