lördag, januari 13, 2007

Looks will take you anywhere

I torsdags kom min torgskräck tillbaka. Men mina kära vänner hjälpte mig through it all. Och det slutade med fina tatueringar, en Booka shade-biljett och en väldigt liten men söt juvel. ^^
- (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=38405008 jag tror jag är lite kär!)

Igår var det Retro, sjukt nice. Trevligt som fan i alla fall. 32åriga gymnasielärare, brudar i mitella och ganska många ingenjörer. Men det var trevligt att prata lite med Lucas, han är schysst. Dessutom är Rasmus nåt av det sötaste som kretsar kring min värld just nu. (Kanske inte en helt korrekt mening, men what ever!)

Ikväll blir det ljudparken, egentligen har jag världens huvudvärk men wtf lilleman och ebbster på dansgolvet, you've got to love that. Fast jag skulle nog mest av allt vilja lägga min allt för ofta obefintliga pengar på kläder kläder kläder (möjligen en liten väska däremellan också).

Inga kommentarer: