tisdag, januari 23, 2007

Igår efter mkt diskussion och manusläsning på teatern så tog jag bussen med Ebba från skolan. Som vanligt pratar vi ganska mkt skit, vi är rätt bra på det. Men olyckligtvis satt vår lärare (som bla. var med i vårt lilla samtal) två platser bakom oss. Det var dock värre för Ebba, eftersom jag gick av tidgare än henne och hon fick möta 'hej hej-blicken'. När jag hoppat av var jag på väg till Mazetti för att plugga ikapp mig i engelska. Men då gick var förbi en helt galen utförsäljning på uff. Det hela resulterade i en scarf till Italien, en stor och mysig tröja och en galet lila kjol - för 30 spänn! :D
Jag älskar fynd.

Jag hatar dock: jobbigt jobbiga läxor som tar jääättelång tid
Jag hatar dock: skolan över huvudtaget
Jag hatar dock: att jag verkligen inte är snyggare än jag är...
Jag hatar dock: denna fucking jävla kuk-kyla
Jag hatar dock: att Vecko Revyn ser så sjukt b-ig ut
Jag hatar att älska: att kolla på kläder på internet... (www.shopbop.com)
Jag älskar dock: mina vänner :*

1 kommentar:

Pontus sa...

Jo jag vet det var hel billigt, jag hittade dock inget bara skit kvar:P