lördag, december 02, 2006


Jag tycker ändå om julen.
Blir det inte kallare så blir detta perfekt. Allt är sjukt mysigt just nu. Mamma har hållt på och fixat här hemma hela dagen och när jag vaknade imorse vaknade jag upp med julkänsla, för det luktade nybakta lussekatter. (Jag tycker om min mamma ^^)
Idag har jag vart i stan och gått en egen liten runda. Jag hittade rätt mkt, men jag köpte bara en fin 'minijacka' och ett nagellack nr 92. Men det blir nog en capejacka på måndag... vafan, palla bry sig? Nu blir det den. Dessutom måste jag köpa ny halsduk då, och det är bra.
Men allvarligt talat, var får man alla pengar ifrån? Jag har zero, nada, iiinget! Eller jo, nu efter studiebidraget har jag ju typ 1000 spänn, men jag ska ju köpa julklappar... uh, jag vet inte. Nu ska jag sätta mig och äta russin och mandlar och sticka på min tröja. Den måste bli klar snart. Fast jag har i och för sig heeela framsidan kvar också... äh! Sen är det dum-dummare på tv, den ska nog ses.
- Cheerio friends. :*

1 kommentar:

Anonym sa...

kan vi inte ha syjunta tillsammans och sticka? ;)