tisdag, december 12, 2006

Idag på bussen
så var det en man som luktade precis som Camillas och Maddes ostbricka. Det var inte så kul. Fast det var kul att han luktade som Camillas och Maddes ostbricka! :D

Jag känner mig lite dum
som blev arg på pappa för att han inte lagade mat. Eller jag känner mig inte dum för att jagblev arg på pappa, utan mest för att min syster nu står och lagar exakt det som pappa skulle laga, och jag blev arg för att jag trodde jag skulle behöva käka knäckebröd (vilket i och för sig är gott). Det dumma är att Pernilla är sjukt grym på att laga mat och om jag inte får det serverat så käkar jag mackor eller nudlar... hur ska jag klara mig i den stora världen?

Och idag såg jag en man
som jag först trodde var lik Fredrik Reihnfelt, men sen såg jag att han inte var det. Då kom jag att tänka på när jag var i stan med Äl och Mäl, och när jag verkligen blev helt i exstas för att jag trodde jag hade sett just honom, mr Statsminister, men sen såg vi ju alla tre att det inte var han... men ändå! :D

Och sen köpte jag en ny klänning och en svart basker idag, så jag är glad. :D

Inga kommentarer: