söndag, december 31, 2006

(Här är det meningen att det ska vara en fin bild på min syster, men blogspot verkar strejka. You can imagine)
Jag hittade denna bilden för en stund sen. Det är min syster på stranden i Falsterbo. Jag älskar den bilden, framförallt för att jag vet att Perre kissar men även för att det går två attraktiva män i sina bästa år, precis bredvid. Om bilden bara vart lite störra så hade det blivit en svinbra studentbild! Imorgon tar jag studenten i år, fattar ni?! Snart tar jag studenten. Så jäkla skönt. Inte ett dugg skrämmande längre, bara sjukt välkomnande.


New Years Resolutions

  • Do not say no to anything
  • Be cool, whatever in school
  • All A's
  • Dress nice where ever you're headed
  • Don't worry
  • Be crazygirl1

1 kommentar:

Anonym sa...

we love crazygirl1