torsdag, oktober 12, 2006

My new love; my new dress!


Mammas kompis och hennes man (cirkus 50 jordsnurr) hade vart i Liverpool och sett Ronan Keating, in consert! - Jag tyckte det var rätt roande. ^^

För övrigt så tycker jag att livet är fantastiskt just nu. Fastän denna veckan har gått i slowmotion och det har hänt en jädrans massa, mest har med skolan att göra, eller typ allt har med skolan att göra, men det ingår väl i priset antar jag. Imorgon åker fam. Dilton till Jönköping och hälsar på fam. Roos. Det ska faktiskt bli skönt. Jag ska sticka i bilen (min stickning går för övrigt himla bra, jag var hos Anita igår och köpte två nya nystan med garn!). Nu ska jag nog gå å koppla av, börja sticka på framsidan och kolla på lite Ghostwhisperer, hah. Vi hörs väl? (Och du Julia, this one's for you ^^ )

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha, thanks a lot ulli :)