tisdag, juni 20, 2006


Just nu är jag helt slut. Jag börjar vänja mig vid livet i le natura. Ivana och jag har cyklat till bo01 både idag och igår och badat. Det är förmodligen höjpunkterna på dessa senaste dagarna, för jag älskar verkligen sommar och bad!

Jag har bakat Kurts knäckinga kryddkakor och känner mig nöjd med att ha kommit på att jag kan göra äkta cookies, som dem från usa, med samma recept! :D

Och ikväll är det fotboll, jag kommer säkert somna. Missförstå mig inte, det är trevligt att titta på, men jag är förbaskat trött... Men Pernilla stack precis iväg, översnygg var hon (...), och skulle kolla på den hos Nicklas! Hon borde också vara trött, efter en hel dag i ett hästskitspalats.

Min syster hittar alltid de bästa texterna- www.perre.blogg.se (20/6)
______________________________________________

Jag vill ha någon som ser på mig med den där blicken. Någon som säger "fy vad söt du är", när jag precis har vaknat och vänt mig om och sen tar bort den där jobbiga slingan som alltid är i vägen i ansiktet...

(Det är ändå rätt bra att jag vill det)

Inga kommentarer: