tisdag, juni 06, 2006

I'll be here back by Sunday

Gårdagen blev ändå rätt lyckad. :D
Förlåt för överaskningsmomentet, men det var from the heart.
Tack för couscous, tårta och allt. Jag mår bra av folk som är schyssta och halvvarma försommarkvällar.
Jag blev bara så besviken över att så många hade gått när jag kom ner igen... ^^


Var med mamma en stund på triangeln idag. Skulle handla lite smått och gott. Det får bli som det blir helt enkelt. Hittade ingen jävla klänning idag heller, så det får väl bli "horan för släkten"...
Men jag hittade en jättesöt bikini, fast den var vit. Är det inte nåt sånt man vet? Att man inte kan ha en vit bikini? Fy vad töntig jag är ändå. Jag vet inte var jag får allt ifrån. Men fin var den i alla fall, och jag ska nog ge den en andra chans snart igen.

Och ja, just det! Jag målade mina naglar röda igår. Och jag gillar det, väldigt mkt. ^^


Det är inne med partyhatt

Dans i trädgården, me like ^^

Ölspelet med Vellinge, mig och Iza

Ebba goes wild :*




Inga kommentarer: