söndag, juni 11, 2006

Don't make me hurt you


Denna veckan har mest bestått av pyttelite skolan, mkt student och s o l! För nu har verkligen sommaren börjat. Det känns freaking underbart!

Igår jobbade jag i kiosken för första gången och det var faktiskt inte så jobbigt/tråkigt som jag trodde det skulle vara. Det var faktiskt ganska kul. Jag störde mig inte på att det var fint väder och jag inte låg och pressade, det var lugnt. Sen tjänar jag ju också 75kr/h, jämfört med kommunens 38kr/h. Så jag är mer än nöjd! Dessutom solade jag idag istället. Hade ett pass från 10-14 precis. Sjukt skönt, sjukt svettigt!

Och gårdagen avslutades med en alldeles underbar eftermiddag/kväll i folkets park framför en storbildstv, me like! Sommar... äntligen!

Och avslutningsvis, lite bilder:


Ignorera hur ful min tofs är för ögonblicket och lägg märke till att anledningen till att alla står är för att det är nationalsången. Det var fan det svenskaste ögonblicket i hela mitt liv! ^^

Inga kommentarer: